20 Şubat 2013 Çarşamba

ANNABEL LEE



ANNABEL LEE
Senelerce senelerce evveldi 
Bir deniz ülkesinde
 
Yaşayan bir kız vardı bileceksiniz
 
İsmi; Annabel Lee
 
Hiçbir şey düşünmezdi sevilmekten
 
Sevmekten başka beni
 
O çocuk ben çocuk, memleketimiz
 
O deniz ülkesiydi
 
Sevdalı değil karasevdalıydık
 
Ben ve Annabel Lee
 
Göklerde uçan melekler
 
Kıskanırlardı bizi
 
Bir gün işte bu yüzden göze geldi
 
O deniz ülkesinde
 
Üşüdü bir rüzgarından bulutun
 
Güzelim Annabel Lee
 
Götürdüler el üstünde
 
Koyup gittiler beni
 
Mezarı oradadır şimdi
 
O deniz ülkesinde
 
Biz daha bahtiyardık meleklerden
 
Onlar kıskanırdı bizi
 
Evet! Bu yüzden "Şahidimdir herkes ve deniz ülkesi"
 
Bir gece rüzgarından bulutun
 
Üşüdü gitti Annabel Lee
 
Sevdadan yana kim olursa olsun
 
Yaşca başca ileri
 
Geçemezlerdi bizi
 
Ne yedi kat göklerdeki melekler
 
Ne deniz dibi cinleri
 
Hiç biri ayıramaz beni senden
 
Güzelim Annabel Lee
 
Ay gelir ışır, hayalin erişir
 
Güzelim Annabel Lee
 
Orda gecelerim uzanır beklerim
 
Sevgilim sevgilim hayatım gelinim
 
O azgın sahildeki
 
Yattığın yerde seni...

EDGAR ALLAN POE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder